Monday, December 8, 2014

VITA E COMPLEX : VITAMIN CINTA

Vitamin E Complex juga dikenali sebagai vitamin cinta...Kenapa?  Ini disebabkan vit
min E mampu membantu dalam menghangatkan hubungan suami isteri dan meningkatkan kesuburan...bukan itu saja, banyak lagi kelebihan dan manfaat Vitamin E...kalau nak tau, sila baca hingga ke akhir entry ini..


Kelebihan Vitamin E Complex

♥ Dibuat daripada minyak soya organik dan minyak biji gandum, kaya dengan vitamin E

♥ Diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta).  

♥ Vitamin E paling lengkap di pasaran.

♥ Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel2, sel darah merah dan tisu2 otot.

♥ Merupakan penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan antioksidan dan melindungi retina.


Manfaat utama Vitamin E Complex

1.  Melindungi jantung - pengambilan harian 800IU vitamin E melindungi jantung yang sihat.  Mampu menguragkan risiko penyakit jantung hampir 41% dan strok 33%.

2.  Melindungi sel darah merah - mengelakkan pengasidan lipid, meningkatkan kolestrol HDL (kolestrol baik), mengurangkan tekanan darah, menghalang platelet darah melekat ke dinding arteri dan menghalang anemia hemolitik.

3.  Mempertingkatkan kemampuan reproduktif  dan kesuburan - mampu memulihkan kemampuan reproduktif.  Lelaki yang mengambil 600IU - 800IU vitamin E sehari mampu tingkatkan kiraan sperma mereka.  Tambahan Selenium dan vitamin E boleh meningkatkan kualiti air mani dan melindungi motilitas sperma.

4.  Membantu mengurangkan lemah tenaga batin - meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih.

5.  Memelihara kecantikan kulit - 1 kapsul Vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, parut luka atau parut jerawat,  akne dan bintik penuaan.  Ia mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.

6.  Menghalang keguguran - merawat musculus pectoralis fibrosis otot dada, simptom prahaid dan sindrom menopaus seperti hot flush.  Digunakan untuk menghalang kematian dan keguguran janin.

7.  Memperbaiki parut - memulihkan bengkak dan ulser kulit. Boleh disapu pada luka untuk mengurangkan kesan parut.

8.  Memperbaiki Arthritis - meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikos dan sakit sendi.

9.  Antioksidan yang kuat - pengambilan lebih dari 1200IU sehari untuk antioksidan dan melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas.

10.  Meningkatkan kesihatan mata - memperbaiki masalah oksidasi katarak dan masalah penglihatan.




*Merujuk kepada 'International Journal Of General Medicine' yang dikarang oleh Mohammad K Moslemi dan Samaneh Tavanbakhsh pada tahun 2011.  Kajian menunjukkan 52% daripada 690 lelaki tidak subur yang mengambil Selenium 200ug dengan vitamin 400 unit dalam 100hari berjaya mendapatkan sperma yang bermutu tinggi.


Untuk mendapatkan Vita E Complex atau terdapat sebarang pertanyaan boleh hubungi saya:

SID SHAKLEE : GENNEVIE GOH
ID 1169590
COD KAWASAN DALAT, OYA, MUKAH
PENGHANTARAN POS MELALUI POSLAJU/GDEX KE SELURUH MALAYSIA
BOLEH WASSAP/ SMS 0193438006
ATAU LAYARI DAN PM DI LOVE VITAMIN LOVE SHAKLEE

ATAU KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK BUAT PESANAN

 ORDER NOW



No comments:

Post a Comment