Saturday, December 6, 2014

KESAYANGANKU, KEKUATANKU

Hari-hari yang saya lalui takkan bermakna tanpa suami tercinta dan anak kesayangan.  Merekalah insan yang menjadi sumber kekuatan saya agar terus tabah dan lebih berdikari lebih-lebih lagi selepas pemergian ibu tersayang Februari lepas.  Suami juga sentiasa menjadi penyokong atas setiap langkah saya dalam menceburi biz Shaklee ini.  Suami dan anak menjadi pendorong kuat agar saya terus maju dan jangan putus asa.  Terima Kasih atas segalanya.  May God bless them always...amen.

Wajah kesayanganku
Sumber kekuatanku

Love both of you so much


Hehe...tu saja tatapan semua untuk kali ini...
Tapi sebelum saya chaww...jika ada sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee, boleh je hubungi saya k...jangan segan2..no no no..

SID SHAKLEE : GENNEVIE GOH
ID 1169590
COD KAWASAN DALAT, OYA, MUKAH
DAN PENGHANTARAN MELALUI POSLAJU/ GDEX KE SELURUH MALAYSIA
BOLEH WASSAP/SMS 0193438006
ATAU LAYARI/ PM DI LOVE VITAMIN LOVE SHAKLEE

Klik gambar bawah jika ingin buat pesanan
 ORDER NOW
Klik gambar bawah untuk dapatkan harga ahli

 JOIN NOW







No comments:

Post a Comment