Wednesday, December 17, 2014

PROMOSI VITA E COMPLEX : DISEMBER 2014

Hai, hai, hai...

Ini berita promosi lagi, kali ni produk Vita E Complex pula.
Sebelum anda lihat apa tawaran yang diberikan, anda klik dan baca dulu kelebihan dan kepentingan Vita E Complex di ALL ABOUT VITA E.

Untuk ketahui apa keistimewaan yang ditawarkan kepada anda, sila baca di bawah....

BUY 6 FREE 1



BUY 2 GET 5% DISCOUNT


Jangan lengah lagi...dapatkan sekarang sebelum promosi ditutup pada 31Disember 2014. Buat pesanan segera, sementara boleh dapat harga Offer..offer..offer!


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh disalurkan terus kepada saya, anda boleh harapkan saya dan saya akan membantu anda.  Anda akan mendapat keistimewaan jika membeli dari saya...keistimewaan ini hanya untuk pelanggan saya saja...

SID SHAKLEE : GENNEVIE GOH
ID 1169590
BAGI KAWASAN DALAT, OYA, MUKAH SARAWAK
PENGHANTARAN POS KE SELURUH MALAYSIA
BOLEH HUBUNGI SAYA MELALUI WASSAP/ SMS 0193438006
ATAU LAYARI DAN PM DI LOVE VIT LOVE SHAKLEE

KLIK BAWAH UNTUK PESANAN
 ORDER NOW

KLIK BAWAH UNTUK DAPATKAN HARGA AHLI

 JOIN NOW




No comments:

Post a Comment