Monday, December 8, 2014

KENAPA PILIH MEALSHAKES?

Anak adalah amanah Tuhan.  Kita sebagai ibubapa diamanahkan untuk menjaga zuriat kita sebaik mungkin.  Kalau boleh kita akan memilih dan membuat yang terbaik untuk anak-anak kita.  Jika anak demam, tak sihat, selsema, batuk, kurang aktif....pasti akan merunsingkan kita sebagai ibubapa kan?  Maka kenapa kita tidak pilih untuk mencegah daripada merawat?  Kenapa perlu menunggu dah alami masalah kesihatan baru kita nak cari ubat?  Hakikatnya supplement bukan saja baik untuk kita, juga baik untuk anak2 kita...Mealshake adalah pilihannya.  Ok hari ni saya akan share kenapa Mealshake harus jadi pilihan untuk anak2?


Perbezaan Mealshakes Shaklee

★  Menyediakan hidangan lengkap dan asid amino nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian.

★  Diperbuat daripada bahan semulajadi seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin ( sejenis susu) dan lain2.

★  Lactalbumin adalah bahan terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti. Ia mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga orang dewasa.

★  Lactalbumin mengandungi nutrisi seperti immunoglobulin, lactofeerin, bacteriolysin dan sebagainya.

★  Merupakan sarapan pagi yang penuh khasiat.

★  Hanya 120 kalori setiap hidangan.



Manfaat utama Mealshakes Shaklee

1.  Nutrisi lengkap - menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu.  Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. 

2.  Mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.

3.  Memelihara sel tubuh - kaya dengan protein yang tidak mengandungi laktosa, membantu pembinaan sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan sebagainya.

4.  Antioksidan - mengandungi vitamin A, E, C, zink, selenium yang merupakan agen antioksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

5.  Membantu tumbesaran - mengandungi asid folik, biotin, kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk pembinaan sel2 untuk proses membesar dan membina tulang.

6.  Mengembalikan seri wajah - mengandungi vitamin B lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel2 darah merah yang sihat, memberi kompleksi wajah atau kulit yang lebih cantik.

7.  Detoksifikasi - kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.

8.  Lazat dan selamat - tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.  Rasa vanila yang lazat untuk semua golongan.  Penganti segera kekurangan vitamin, mineral dan tenaga.


Jadual rujukan untuk menentukan jumlah pengambilan Mealshake dalam sehari mengikut berat badan anak:




* Mealshakes Shaklee boleh dicampur atau dikisar bersama buah-buahan, ESP Shaklee atau apa saja jenis minuman kegemaran kecuali yang mengandungi kafein seperti kopi dan teh.
Enak diminum dalam air sejuk ataupun panas.

Untuk melihat keberkesanan Mealshake Shaklee, sila klik Testimoni Mealshake

Dan untuk mendapatkan Mealshake Shaklee atau sebarang pertanyaan tentang Mealshake atau produk lain, boleh salurkan melalui:

SID SHAKLEE : GENNEVIE GOH
ID 1169590
COD KAWASAN DALAT, OYA, MUKAH
PENGHANTARAN POS MELALUI POSLAJU / GDEX KE SELURUH MALAYSIA
BOLEH WASSAP/ SMS 0193438006
ATAU LAYARI DAN PM DI LOVE VITAMIN LOVE SHAKLEE

ATAU KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK PESANAN

 ORDER NOW



No comments:

Post a Comment