Saturday, November 15, 2014

TESTIMONI GLA COMPLEX SHAKLEE

Selamat pagi semua...Terima kasih kerna sudi membaca entry saya tuk hari ni...

Kalau semalanm entry tentang GLA SHAKLEE membantu masalah period atau haid...hari ni saya nak kongsi dengan semua TESTIMONI-TESTIMONI GLA SHAKLEE ni plak..





TESTIMONI SAYA SENDIRI

Saya mula ambil GLA lebih kurang pada bulan Mei yang lepas...tujuan utama masa tu tuk tingkatkan kesuburan di samping untuk atasi masalah kulit.  Saya cuma ambil 1 biji 1 hari seperti yang disarankan oleh SID Shaklee tempat saya beli (masa tu saya belum jadi SID Shaklee).  Saya mula mengalami simptom seperti darah haid keluar dengan banyak dan berketul2.  Dalam sehari terpaksa tukar 6 hingga 8 pad. Mula2 cuak juga, tapi selepas diberi penerangan baru saya tau itu adalah salah satu tanda GLA mula bertindakbalas dengan badan.  Jadi kira baki darah haid yang 'tersembunyi' dalam rahim selama ni keluar dengan lancar la...Yeayyy!!!

Selepas 2 bulan ambil GLA, saya pergi buat pemeriksaan doktor (memang kebiasaan saya tuk buat scanning 2-3 kali setahun). Doktor sahkan rahim tiada masalah.

Pastu saya teruskan pengambilan lagi, kali ni saya ambil 2 bji sehari pula.  Kesannya haid saya makin lancar.  Tiap-tiap bulan memang on time dengan tarikh jangkaan saya dan kitaran haid teratur.  Walaupun tujuan asal nak hamil tapi saya rasa syukur sebab masalah haid dapat diatasi.  Sehingga sekarang saya masih mengamalkan  produk GLA SHAKLEE ni dengan Set Kesuburan Shaklee yang lain.  Harapan saya sesuatu hari nanti impian saya untuk menimang anak kedua akan tercapai.

Berikut pula adalah testimoni-testimoni dari pengamal GLA SHAKLEE yang lain:


























Ramai yang telah merasai sendiri keberkesanan GLA SHAKLEE, adik kakak semua bila
lagi...??

Untuk sebarang pertanyaan atau order produk Shaklee, boleh hubungi saya Genevie:

Gennvie Goh (ID 1169590)
COD : OYA, MUKAH, DALAT
POSLAJU/GDEX :  SELURUH MALAYSIA
WASSAP/ SMS : 0193438006

ATAU



No comments:

Post a Comment