Thursday, November 6, 2014

PENGALAMAN BERSAMA SHAKLEE

Salam sejahtera semua....

Ingin Evie kongsikan bersama pembaca semua bagaimana saya kenal dengan SHAKLEE...
Ok...sebelum tu biar Evie ceritakan 1st siapa saya sebelum kenal dan selepas bersama SHAKLEE...

SEBELUM KENAL SHAKLEE
★  bekerja dan rutin setiap hari sama je...pergi balik kerja, urus anak, masak, makan...tidur hehe
★  kurang yakin dan tidak pernah tetap dengan satu supplement..beli2 tapi tak pernah habis makan ( membazir je kan?? hehehe)
★  tidak berminat berbisnes terutama MLM...leceh kena cari kaki-kaki ertikata lain downline

SELEPAS BERSAMA SHAKLEE
★  bekerja tapi rutin berubah-ubah...masa lebih banyak terluang untuk mencari dan membaca info tentang kesihatan, produk shaklee, buat homework, mengarang entry...and ofcos sambil buat tu sambil urus anak dan keluarga..

★  tetap dengan satu supplement SHAKLEE dan mengamalkannay secara konsisten

★  serius meceburi bisness SHAKLEE walaupun MLM sebab konsepnya sangat beebeza dengan yang lain.



OK...BAGAIMANA PULA SAYA BOLEH TERJEBAK DALAM SHAKLEE?

Saya bermula dengan Set Penyusuan Shaklee pada bulan Ogos 2012.  Masa tu adik saya yang perkenalkan.  Pada mulanya memang ragu-ragu juga nak mencuba ( maklumlah baru kenal Shaklee)...

Tapi setelah melihat sendiri adik saya dapat menyusukan ketiga2 orng anaknya dwngan iayanya.  Saya terus mencuba...hasilnya memang menakjubkan.  Susu badan semakin banyak dan badan lebih bertenaga.  Setelah merasai sendiri akan kesan produk Shaklee, persepsi saya terhadap supplement SHAKLEE terus berubah.  Saya yakin dengan kebaikan SHAKLEE.
 TETAPI  jodoh saya dengan SHAKLEE tidak panjang pada tahun 2012.

Syukur,  saya dipertemukan sekali lagi dengan SHAKLEE pada tahun ini.  Kali ini saya dan keluarga yang mengamalkan supplement SHAKLEE.  Setelah berbincang dan meminta izin suami tercinta, saya terus mendaftar menjadi ahli SHAKLEE di bawah bimbingan mamaRin atau Master Coordinator SHAKLEE Pn. Azrin Mohd secara rasminya pada bulan September 2014.
   
Secara jujurnya, saya merasai lebih kepuasan dalam berbisnes SHAKLEE ni berbanding semasa bekerja.  Sebab itu, saya berniat berhenti kerja suatu hari nanti...semoga Tuhan permudahkan segalanya.  Saya rasa keputusan untuk serius dalam bisnes SHAKLEE adalah keputusan yang terbaik pernah saya lakukan untuk keluarga dan masa depan.

Sekarang saya adalah seorang pengedar sah Shaklee bagi kawasan Dalat, Oya dan Mukah (Sarawak).  Bagi pembaca yang berminat untuk mendapatkan supplement atau produk Shaklee, bolehlah menghubungi saya ye...
   
Bagi pembaca atau siapa2 di luar sana yang berada di kawasan Dalat, Oya dan Dalat serta yang berada di luar kawasan boleh order terus dari saya.  Anda akan mendapat keistimewaan seperti berikut:

  1. Penghantaran terus kepada anda bagi kawasan Dalat, Oya, Dalat (COD)
  2. Penghantaran secara Gdex dan poslaju bagi kawasan lain termasuk semenanjung Malaysia dan Sabah.
  3. Jadual pengambilan dan pemakanan yang betul secara percuma.
  4. Tips-tips tentang penggunaan produk secara percuma.
  5. Free gift
  6. Konsultasi secara berterusan.
  7. info menjana pendapatan bersama Shaklee.
00Dan juga keistimewaan lain jika anda membeli dari saya.  Niat bukan sekadar berbisnes tetapi lebih kepada ingin berkongsi dan membantu.  Berbaloi jika anda korbankan sedikit wang untuk kesihatan berpanjangan dan kekal.

      Whatsapp / sms :
       0193438006 / 0198362081

      Fanpage  :
      http://www.facebook.com/lovevitloveshaklee

       




No comments:

Post a Comment