Friday, November 7, 2014

CINTA PERTAMA SAYA..MR.E?

Syukur, hari ni dapat bersua kembali dengan pembaca semua sekali lagi....

WOWW!!  Entry tentang cinta pertama saya??  Mr.E???? hehehe.... mesti dah terbayang2 kisah cinta pertama kan..kan..kan...

OK lah sebab mood happy je hari ni, saya share dengan semua k.  Kisah cinta pertama saya bermula pada tahun bulan Ogos 2012.  Adik saya sendiri yang memperkenalkan Mr.E ni...maka bermulalah detik perkenalan yang mencipta kenangan manis kami...cewahhh



Siapa Mr.E??  Nak tau juga ke?  Biar saya cerita k...

Nama penuh Mr.E ialah.....Evan? Elthan? No..no..no.  Ni dia perkenalkan....nama penuhnya ENERGIZING SOY PROTEIN atau nama glamernya ESP SHAKLEE.  Hehe sebenarnya inilah cinta pertama saya dalam produk SHAKLEE.  Ye..ESP, produk SHAKLEE yang paling menambat hati dan pilihan ramai.

Pertama kali mencuba memang saya terus jatuh cinta 'rasa' pertama dengan ESP ni. Terus terang saya katakan, pada mulanya saya memang tak tau sangat tentang manfaat dan fungsi ESP, tapi saya memang suka sangat bau wangi vanila dan rasanya.  Setelah mengamalkannya, badan jadi bertenaga dan segar bila bangun pagi.  Bukan tu saja, dapat bonus lagi tau....kulit lebih cerah.

Kakak saya lah orang pertama yang perasan perubahan pada kulit wajah saya.

"Eh, jeragat dek makin kurang la...apa yang kamu pakai sekarang?"

Sebenarnya saya sendiri tak perasan pun, hari2 tengok cermin tak la nampak sangat kot.  Tapi orang lain akan nampak perubahan tu.  Malangnya seperti yang saya pernah sebut dalam entry Pengalaman Bersama Shaklee sebelum ni, jodoh dengan Shaklee tak panjang, jadi hubungan dengan ESP terputus sebab kekurangan bajet...



Pada awal tahun ni saya bertemu semula dengan ESP....kalau dah jodoh pasti bertemu kembali kan...hehe.  Kali ni saya mengamalkan dengan konsisten.  Sehingga kini saya dah habiskan 6 tin ESP ni...hari2 wajib minum.  Ni lah sarapan saya setiap hari.  Kalau nak tau, ESP ni boleh dibancuh dalam macam2 resepi tau..Bukan tu saja..saya suka bermasker dengan ESP  sebelum tidur.  Pagi2 suka je usap2 muka...lembut je rasa. Pori2 dah makin mengecil, jeragat, parut jerawat pun dah makin pudar.


Dan bila dah suka dengan sesuatu, pasti kita mempunyai keinginan nak tau lebih banyak info kan?? Jadi saya mula rajin seaching info tentang ESP Shaklee dan dari google lah saya mengetahui produk lain Shaklee.  Dari situ baru saya tau banyak lagi manfaat atau kebaikan ESP Shaklee ni.  Di lain entry saya cerita kebaikan ESP pada semua k...

Bila sendiri dah cuba dan rasai keberkesanannya, baru saya share dengan adik dan kakak saya.  Bak kata orang, benda baik perlu dikongsi bersama kan...hehehe.  Sekarang kakak saya sendiri pun mula mengamalkan ESP ni.  Masalah kulit muka selalu gatal2 yang kakak saya alami selepas melahirkan anak kedua pun dah hilang.

Jika ramai yang belum menemui cinta hatinya dalam SHAKLEE, bolehlah google testimoni2 produk Shaklee dan testimoni ESP Shaklee yang saya share di sini ye...Anda pasti teruja untuk mencuba dan akan temui pilihan hati nanti..

K bye, Selamat malam semua...

Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee, boleh hubungi saya:

SID SHAKLEE : GENNEVIE GOH
ID 1169590
COD KAWASAN DALAT, OYA, MUKAH
ATAU POSLAJU DSN GDEX KE SRLURUH MALAYSIA
BOLEH WASSAP/SMS 0193438006
ATAU LAYARI DAN PM DI LOVE VITAMIN LOVE SHAKLEE

JIKA INGIN BUAT PESANAN BOLEH KLIK BAWAH
 ORDER NOW
ATAU KLIK BAWAH UNTUK DAPATKAN HARGA AHLI

 JOIN SEKARANG






No comments:

Post a Comment