Wednesday, November 12, 2014

PENGALAMAN WEBINAR..AWESOME

Hai semua...

Syukur, semalam berpeluang lagi mengikuti webinar.  WEBINAR?  Oppss...lupa pula tak ramai yang tau apa itu webinar...termasuklah saya sendiri.  Itu sebelum menyertai sendiri webinar k..hehe sekarang dah tau dah...Pengalaman berwebinar ni memang OWESOME..



Ok..Apa itu Webinar?

Webinar merupakan seminar secara online atau perjumpaan (meeting) yang disampaikan dengan mwdium internet.  Pendek kata perjumpaan secara maya.  Webinar adalah exclusif sebab terhad kepada tayangan slide atau video dan terhad pada orang yang boleh menyertai adalah mereka yang mempunyai jemputan sahaja.




Saya mula kenal webinar ni selepas diserap masuk 'secret group shaklee' ni...iaitu BTL (Born To Lead) dan OSF (Our Shaklee Family).  Masa first time diberitahu ada webinar oleh upline saya (Master Norazrin Mohd), saya memang tak tau pa2...tertanya-tanya apa tu eh? Kena buat pa nanti eh?  Camna nak join?  Maklumlah sebelum ni tak pernah pun berwebinar bagai even dalam kerja.  Hehehe..jakun sikit.

Pengalaman pertama saya join webinar pada 2 Oktober 2014...tajuk "Master Of Blog" oleh Pn. Adilah Manaf dan Pn. Nurul Aziyana.  Masa tu memang excited sangat. Lebih2 lagi memang time tu nak belajar tentang blog untuk berbisnes Shaklee ni.  Banyak tips-tips tentang blog yang kami pelajari dari webinar ni.



Selepas tu memang saya tak lepaskan peluang tuk join jika ada webinar, kecuali kalau tak dapat connect internet atau terlepas pandang tarikh dan masa.  Webinar lain yang saya sempat join ialah pengalaman postnatal, cara memikat customer, kulit tanpa cela, closing bergaya, sihat tanpa ubat, best ke jadi usahawan shaklee, irresistable money magnet dan yang terbaru semalam iaitu 7 top secret success in Shaklee.

Seronok sebenarnya buat bisnes Shaklee ni...walaupun berlainan negeri, kawasan, tempat, kami dapat belajar bersama2 dan terasa macam dekat je.  Banyak kelebihan kalau belajar melalui webinar ni, antaranya:

  • Boleh join di mana2 saja, tak kira la di rumah ke, di dalam keta ke, sambil2 dodoi anak pun dapat join juga..
  • Kami tak perlu keluar rumah, tinggalkan suami/anak semata-mata untuk dapatkan ilmu.
  • Walaupun tak bertemu, kami tetap dapat berinteraksi dengan presenter.  Hanya menaip soalan..send dan presenter akan cuba menjawab soalan yang ada.
  • Hanya perlukan laptop, tablet, pc atau smartphone je dah dapat join...dengan syarat install apps "GoToWebinar" atau "GoToMeeting" dan mesti ada talian internet.
Mudah je kan...Sekarang ni bila ada webinar, saya akan pastikan anak tidur dulu atau susu anak sedia awal2.  Suami yang balik sebulan sekali sebab kerja di kawasan lain pun dah faham.  Automatik suami akan tolong uruskan anak...hehehe sokongan suami sangat penting.

Malam esok kami akan ada lagi webinar...belajar, belajar dan terus belajar.  Belajar kan satu proses berterusan.  Ni webinar tuk malam esok...baca tajuk saja dah tau best kan..



Nak join kami belajar dengan percuma dan santai?  Jom sertai kami untuk menjadi SID SHAKLEE dengan modal hanya RM65 bagi Semenanjung dan RM85 bagi Sarawak dan Sabah untuk seumur hidup. KLIK Join Sekarang di bawah.

 KLIK JOIN SEKARANG



Untuk pertanyaan tentang produk boleh hubungi saya:

Gennevie Goh (ID 1169590)
COD: Dalat, Oya, Mukah
Pos : seluruh Malaysia
Wasapp/ sms : 0193438006
Pm: www.facebook.com/lovevitloveshaklee

atau order shaklee, sila klik di bawah


















No comments:

Post a Comment